CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, 18 July 2012

Rangkaian Jamu Susuk Dara

>>>R E N U N G A N ..<<<
Kami dari Komuniti Jamu Susuk Dara mengalu-alukan kwn2 utk berkongsi masalah wanita dan masalah rumahtangga..

Kami bukan doktor, dukun, ahli terapi etc..
Kami dtg dari pelbagai bidang, pelbagai kerjaya dan latar belakang..
Tapi di Jamu Susuk Dara kami jadi SATU..Disini saya tegaskan.. Jamu Susuk Dara tersangat mantap dan berkhasiat utk seisi keluarga..ini juga khusus pada sesiaper yg ingin cantik, nampak muda dan menawan serta menjaga kesihatan dalaman demi yang tersayang.

Semua orang nak cantik: kulit bersih, tegang, rambut sihat, mata bersinar, bentuk tubuh menarik, dll....tapi ramai lupa kecantikan luaran bermula dari kecantikan dalaman, kalau rahim kita tak sihat ia akan menyerlah kat muka kita, muka jadi kusam, jerawat senang naik silih berganti, kulit cepat kedut, badan rasa lemah-lemah, rambut kerap gugur, cepat letih, sakit lutut, cepat menapouse dan macam2 lagi....

Apa yang kita tak perasan sebenarnya kebanyakannya berpunca dari rahim yang tak sihat, keputihan berlebihan, dll.... Ramai yang dh habis berpuluh, beratus malah ada yang mencecah beribu-ribu ringgit nak cantikkan kulit & badan, tapi masih ada segelintir yang mengeluh dah macam2 product cuba duit dah banyak dilaburkan tapi kesannya tk seberapa...kenapa jadi macam tu? sebab kita tackle problem dari punca yang salah....kebanyakan masalah jerawat yang active sebenarnya berpunca dari masalah keputihan yang berlebihan. Faktor hormon mainkan peranan sangat penting dalam sistem tubuh manusia dan salah satunya berpunca dari bahagian peranakan kita. So di sini saya nak kongsi kelebihan Jamu Susuk Dara yang dah saya amalkan.
Selain dari itu, cantik luaran sahaja tak cukup untuk kita mengikat kasih suami (ni khusus untuk para isteri, anak dara baca je dulu untuk ilmu ya ). Ramai yang cantik dan perfect dari segi rupa, ketinggian, bentuk badan dsbgnya tapi masih tak dapat mengekalkan kasih sayang suami, kerana penjagaan luaran lebih diutamakan dari penjagaan dalaman...so kat sini saya nak kongsi Jamu Susuk Dara dengan kengkawan semua sebagai ikhtiar para isteri mengikat kasih suami agar sentiasa ingat keistimewaan yang ada pada kita....

Sesiapa yang berminat bolehlah membuat tempahan di sini
PM@SMS@ WHATSAPP ONLY 019-217-5911




0 comments:

Post a Comment