CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday, 29 September 2012

Luahan Rasa....

Luahan rasa....

dari wanita untuk wanita *^_______^*

>>ada suami yg pm sya minta nasihat camna nak buat bila si isteri selalu ngadu keletihan, xdak selera nak melayan si suami, selalu cepat marah... moody xtntu pasai.. hurm.. bila si suami soh amik suppliment, xmo.. soh jumpa pakar, xmo.. adusshh.. xyah la berdegil.. kalu cik suami yg suruh tu maknanya dia mampu support RM la.. si isteri menurut sudah la.. bukan tuk sapa2.. untuk diri sendiri jugak kan???

>> nak sya bgtau, wahai isteri hargailah tali perkahwinan anda.. jgn la bila si suami dah mula pandang pompuan lain.. dah mula pandai makan luaq bru korang nak bersoai jawab.. " apa lebihnya dia berbanding saya?",, "naper buat sya camni??".. blablablabla...

>> wanita2 di luar sana.. apa guna luaran mu cantik, bntuk tubuh ala2 miss world, muka licin cam kulit epal, kulit putih serlah ala2 retis.. tp dalaman tu.. adusshhh.. dengan berbaunya, longgaqnya, keputihan.. aduyai.. kalu diri sendiri xselesa, si suami apatah lagi?? si suami pun serba salah, nak bgtau karang kecik hati, muncung sedepa.. x bgtau nnt silap ribulan si suami pun dapat penyakit skali.. mau ka lagu tu??

>> kepada sesiapa yg dah mula sedar kekurangan diri tu dah ingin berubah..Alhamdulilah.. jgn susah hati.. bukan anda jer ada masalah kewanitaan dan intimasi cenggitu.. rata2 semua ada masalah sendiri cuma sebesar mana masalh yg ditanggung saja.. kalu anda malu nak bertanya secara terbuka, leh saja PM sya.. insyaAllah sya akan membantu sedaya mampu..

~USAH BIARKAN HIDUP ANDA DISELUBUNGI MASALAH DALAM KAIN~

~~~ HULURKAN SOKLAN RINGANKAN BEBANAN~~~

PM SEGERA X USAH SEGAN2..
0.1.9.2.1.7.5.9.1.1.

0 comments:

Post a Comment