CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday, 29 September 2012

PENGETAHUAN PENTING UNTUK SEMUA KAUM PEREMPUAN...!!!!!!

PENGETAHUAN PENTING UNTUK SEMUA KAUM PEREMPUAN...!!!!!!

Nasihat dari seorang teman.....

sekadar perkongsian pndpt....org perempuan jgn makan tembikai bnyk sgt...nanti dalaman kita sejuk dan miss V kita berair...belacan pun kita x digalakkan selalu makan...nanti miss V kita berbau....sayur2 spt kangkung, terung, timun pun kita jgn makan terlalu kerap dan banyak...semua ni mengakibatan miss V kita berbau, sejuk, berair.... maaf ye kalau saya tersilap....sbb, saya kongsi pndpt ni berdasarkan masalah2 yg dihadapi oleh customer saya... kawan2...meh la kita sama2 kongsi cara2 nak menjaga miss v kita dan dalaman kita.....

sayUr bendi pun menyebabkan berair juga kan? dulu waktu saya kerja syarikat HPA, ada kursus kesihatan tu ckap.. lagi satu yg tak elok ialah kobis.. Dan yang paling elok ialah peria.. (owh no...saya tak gheti
 makan peria..pahiiiiittt.. hehehe) (^____^)
...
akak pun dpt pengalaman ni melalui kisah2 benar kawan2 yg suka makan benda2 yg akak sebut tu... sbb, kalau sampai suami dh komplen yg miss V nyer tu berair...sejuk...hmmm....lama2 suami blh cari lain tau... hiihiii.... memandangkan kita kt sini semuanya kaum hawa..elok kita share maklumat yg berguna mcm ni...sekurang2nya....bagi yg x nak amek tau, mesti akan amek tau dan jaga kesihatan... air batu pun x elok utk org prmpuan...

skrg ni, bila akak buat sup sayur, akak mesti letak lada hitam.....utk memanaskan badan kita...akak buat mcm dlm pantang..... :)) org perempuan ni...badan nak pakai lama...... dari usia muda kena jaga pemakanan....

Sbb, kita kan akan alami proses mengandung, melahirkan...so, kita kena pandai jaga pemakanan kita... org lelaki ni agak cerewet...dia nak dalaman kita TIP TOP dan MANTOP....kan omputeh ada cakap..YOU ARE WHAT YOU EAT..hehee..

HAWA,so kpd mereka yg mempunyai msalah dalam & telah berputus asa dengan pelbagai produk,inilah masa untuk bertukar kew JSD hanya yg terbaik untuk mereka2 yg mempunyai msalah yg anda alami.Produk ini selamat,tiada bhan pengawet & halal digunakan...

NAMA ITEM
• Jamu Pengantin Dara @ JPD RM65/Sebotol.
• Jamu Aku Dara @ JAD RM48/Sebotol.
• Masker Vagina-Magic Powder @ MV RM25/Sepeket.
• Minyak Ikat Kasih @ MIK RM65/sebotol
• Lelaki Jutawan @ LJ RM65/sebotol
• Abe Gagoh @ AG RM50/sepeket
• Feminine Wash @ FW RM48/sebotol
• Miss-V Intimate Gel @ IG RM56/15ml
•Coklat Love Habibi @ CLH RM48/Sebotol
~Medicated Deap Heat Lotion @ MDHL RM48/110ml
~Medicated Slimming Soap @ MBSS RM36/ 100g





PM @ WHATS APP


019-217 5911

0 comments:

Post a Comment