CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, 25 December 2012

Soalan tentang JPD

Dari wall pengasas, Puan Honey

macam2 ragam org sbb ini kali pertama..honey cuba bantu yg terdaya dgn gambarajah,sms,pm..tanya dan tanya dan tanya sampai lebam..hahahhaha xkisah ilmu juga kan

Ada pengguna yang was-was nak pakai jamu "RAHSIA PENGANTIN DARA" sbb kena insert/masukkan dalam putput. Antara soalan2 dari pengguna:

SOALAN:Kak smlm sy dah mskkn. Sblh kanan k lh katakn tp sblk kiri masayallah smpi kemek kapsul 2 sy buat. Tp bila jari dklurkn ada serbuk kat jari kemungkinan kapsul 2 dah pecah. Mcmna ye & lps 2 rasa berangin kat ehmehm ...? Lg satu sy pun x tahu keddknnya btl @... x *****

JAWAPAN:tak apa..mmg kat dlm nti dia pecah sbb kapsul larut. takyahlah smpai pksa2 sgt, agak2 sudah. RAHSIAnya ialah lender, keputihan dan air becak akan bergumpal dgn serbuk herba tu dan mnjadi ketulan2 kecil. Dinding di pangkal rahim akan mnjadi bersih. Dlm masa 3 hari kita korek n kluarkan. Ada tu dia akan kuar menerusi kencing. sekiranya kesat, sapukan jari ngn minyak masak dan korek. rahsia mudah yg tak trpikir oleh kita di zaman moden. Org dulu2 sbb takde doktor, nak tak nak putput kena jaga sendiri. Org skrg trlalu harapkan doktor tau2 putput dah nazak. Beso manalah jari kita ni berbanding dgn tut tut cik abang kita. takkanlah itupun takut dan sakit. ini sume permainan minda. Jadi saya nasihatkan mulai hari ni, jagalah putput kita. Jangan tunggu sampai lender, air busuk meleleh kluar sendiri baru nak amik tindakan. Itupun sambil lewa pakai pantyliner jer..tak terpikir ke yang rahim kat dalam tu dah bonyok semacam. Tu sbb zaman moden ni ramai yg kena kanser pangkal rahim...puncanya dari sikap kita juga yang tak ambik kisah sebab “benda tu kat dalam”

0 comments:

Post a Comment