CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday, 19 May 2013

JSD - Celah Kangkang anda hitam???

Mai mai baca Penting Ni...

Celah Kangkang anda hitam ???
# kelangkang hitam ni dah jd masalah yg tak asing lg, ramai yg malu nak tanya cara nak hilangkan masalah ini.
Mula serabut gelisah bila kad kawen dh ditempah xpun dh disebarkan..
Nak kawen tp kelangkang hitam,ada kaitan ke???
hehehehe..mestilah berkait !!!

Ok..rilex kawan kawan..hitam dikelangkang ni sebenarnya normal utk org Asia Tenggara kita namakan dia Hiperpigmention..mai aku jelaskan mcm mn wujudnya hitam ni.
1 -Genetik _tapi takkan nak salahkan nenek moyang kita pulakkan?
2 -Perubahan Hormon _seperti mgambil sesetengah ubat.
3 -Kebersihan _bila kemaluan kita tak bersih, kita akan rsa gatal. Bila gatal mula la menggaru. Bila garu kegatalan mkin melarat. Garu dan terus menikmati kesedapan menggaru sampai ke kelangkang kita. Lama lama akan luka di kulit. Maka wujudlah hitam tu.
dan Lepas tu ,kita kena pastikan kawasan kemaluan kita tak lembab selalu. Sebab kelembapan itu akan membuatkan kulit kita lemas.
Jadi make sure lepas cuci Kemaluan lap pakai towel dulu.
AMARAN !!! jgn pakai seluar dlm keadaan basah, OK?
4 - Gesekan antara kulit _Selalu terjadi pd y bertubuh besar, y kurus tp peha besar pun ada je.

Cukup dgn jaga kebersihan dan kelembapan boleh elakkan masalah kelangkang hitam ini. TAPI y dah terlambat, dan kebetulan jadi hitam sgt dan rasa malu....JOM tengok apa y korang boleh buat.

SELAMAT & TERJAMIN .
# Menggunakan MASKER VAGINA & FEMININE WASH nak tahu berkesan ke tak kena la cuba kan? takkan nak attach picture pulak kat sini, nanti kena lak maki..
hehehehe..so bakal pengantin tak pun y terlibat dalam kes ni, jangan la resah..PM untuk info selanjutnya..

Feminine Wash = Rm 48
Masker Vagina = Rm 25
(boleh dapat secara berasingan)
Jangan Kata Lelaki Takde masalah ni=)
SMS @ WHATSAPP @ SMS ------> SUZYRA 016-2030535
♥♥♥ Like n SHARE my page ♥♥♥


https://www.facebook.com/MommyzyraJsd

0 comments:

Post a Comment