CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, 5 November 2014

JSD - Jamu Pengantin Dara RM65

STOP!!! 
PINJAM MASA ANDA 2 MINIT...
Ini adalah KOTORAN yg keluar dr faraj pengguna slps dia menggunakan JAMU PENGANTIN DARA (RM65)

sesuatu yg dia sendiri tak pernah jangka!
selama ni dia ingat dia xde masalah ape2..

ANDA bagaimana?
ANDA yakin anda sihat?
BELUM tentu…
PERNAH buat servis/maintenance Miss V anda?
INGAT kerete je ke yg perlukan servis/maintenance?
Cuba bayangkan bunga yang segar pon MAKIN layu.. ini kan pula Miss V kte yg dah bertahun kita guna, dah bertahun kawen, dah beranak pinak, kerap berjimak..

Sedarlah wahai WANITA.
JANGAN SEKALI-KALI ambil mudah dgn penjagaan peribadi anda.
Mencegah itu adalah lebih baik dan lebih murah kosnya berbanding kos untuk merawat dan memulihkan. Jika beringat sebelum kena, kita juga yang dapat manfaatnya.

Berapa Harga JAMU PENGANTIN DARA ni?

JAMU PENGANTIN DARA ini amat sesuai untuk mengeluarkan saki baki darah kotor, parasit yg terperam dan segala kekotoran yg ada yang ade di dlm miss V kita. Dan slps 3 hari, tubuh badan sudah mula pulih & agak kuat untuk menerima apa jua bentuk pemulihan..

Salam sis, saya nak share story (PRODUK JAMU PENGANTIN DARA=JPD)

Saya start amik pengantin dara hr selasa seperti arahan yg akk bagi tu. Mula2 saya tak rasa apa kecuali mcm pening2 skit dan bdn terasa panas jadi saya lebih byk minum air spt akk cadangkan. Alhamdulillah ok je.

Cuma tiba pagi tadi, bahagian bwh pusat saya sakit sgt dan bila cek panties, saya period (mmg dh time period)....so saya fikir stop kan dulu pengantin dara sebab akk nasihat utk stop masa period kan?Jadi, masa kat panties tu cuma ada darah cair je. Saya tak syak la apa lagi pun saya fikir tak sampai pon 48 jam guna pengantin dara dan niat nak sambung lepas habis period.

Bila nak cuci miss v tu, sy terasa mcm ada ketulan pasir yg separa keluar kat bibir miss v. bila saya keluarkan, alangkah terkejutnya saya!!! Mmg sama seperti gambar2 dlm testimoni akak. ketulan merah2 yg agak berpasir keluar. Saya semangat la...korek2 dlm ada beberapa ketulan lagi....Mmg kagum!! Jujur sy ckp, mula2 saya agak ragu-ragu...tp saya cuba juga sebab saya mmg nak hilangkan masalah keputihan saya tu...mungkin saya dah jumpa penyelesaiannya.

RENUNG-RENUNGKANLAH

*FAKTA: KANSER SERVIKS

• Merupakan kanser kedua terbanyak dikalangan wanita selepas kanser payudara.
• Di Malaysia, senario yang sama berlaku dan terdapat peningkatan kes sejak kebelakangan ini.
• Dianggarkan lebih kurang 18 orang wanita dari setiap 100,000 penduduk mengidap kanser ini.
• 7.9% (2,000 - 3,000 kes setiap tahun) dari semua kes kanser yang dimasukkan ke hospital kerajaan adalah terdiri dari kanser servik.
• 10.5% dari kematian wanita yang mengidap kanser di hospital kerajaan adalah disebabkan oleh kanser servik.


#jamususukdara
#jamupengantindara
#kotorandalamrahim
#dealerJSD


0 comments:

Post a Comment