Peppermint adalah salah satu herba yang tertua dan paling dipandang tinggi.
Peppermint mempunyai aroma bertenaga, jelas, dan seperti pudina menyediakan sensasi yang menyejukkan.
Peppermint bermanafaat untuk menyegarkan pernafsan, sekaligus baik untuk memberikan rasa yang lega semasa pernafasan terganggu. Peppermint amat bagus digunakan bagi otot yang sakit dan tegang agar rileks dalam melakukan aktiviti seharian.
Selain itu, Peppermint juga merupakan Anti-inflammatory, antitumoral, antiparasitic (kecacingan), antibacterial, antiviral, antifungal dan baaaanyak lagi.
Membantu mengurangkan 'sugar craving' dan melegakan candida/fungal infections dan masalah penghadaman.
Peppermint juga mengurangkan sakit kepala/migrain dan nausea. Bau peppermint yang soothing membantu minda lebih relax, tenang, fokus dan mengurangkan morning sickness bagi ibu hamil.
Best kan Peppermint ni.... korang memang patut cuba...
Click je link ni
http://suzyra.wasap.my
Nanti kaklong reply satu2 okey.....
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
About Me
- Suzyra Tan
- Shah Alam, Selangor, Malaysia
- Mummy to sweet girl Siti Nur Zahirah... To put it simply, I just want to be someONE's E.V.E.R.Y.T.H.I.N.G
Labels
- aromaterapi (6)
- Asam Garam Kehidupan (1)
- EO (5)
- essential oil (6)
- Famili (2)
- Holiday (1)
- Info (1)
- Kawan-kawan ku (2)
- minyak pati (7)
- morning sickness (1)
- Mudahnya Di Dapur (1)
- Mutiara Kata (5)
- oilylicious (5)
- peppermint (1)
- road to wellness (2)
- seed to seal (3)
- Sharing Is Caring.... (8)
- Siti Nur Zahirah (5)
- young living (4)
- young living malaysia (2)
- young living PKNS (7)
- young living pucak perdana (2)
- young living puncak perdana (6)
- young living shah alam (7)
Popular Posts
-
Seed to Seal Apabila bercakap tentang minyak pati kami, Young Living menetapkan standard untuk ketulenan dan keaslian. Kami memantau de...
-
Setiap pasangan pasti mahukan sebuah rumahtangga yang bahagia. Jika boleh berkekalan sampai ke syurga. Bagaimanapun, impian itu bukanlah sem...
-
Nk share sket dr my fav magazine... In-trend "tidak salah menyemai cinta nan baru jika perkahwinan lalu gugur menyembah bumi. Kerana ...
-
salam.... hye mommies.... korg nak join the team secara online? boleh aja uolsssss... sekarang kan semua nya pun di hujung jari ajek.....
-
Tema Arabian Nite's Dulu sume same2 kt Bhgn Penguatkuasa Gadis Misteri pada malam itu... hhahhaa Pantang nampak kamera... ahhahahaa
-
Korang.... jom daftar dengan produk dan pengalaman perniagaan Young Living yang hebat... Nilai luar biasa yang menawarkan pengalaman kompr...
-
Tanda 100 hari sebelum sakaratulmaut. ♥ sekadar renungan kita bersama okay :)) Begini ceritanya .. tanda pertama dari Allah SW...
-
Salam... hye korg... harini nak cerita pasal team Oilylicious lah. Kaklong dah kenal minyak pati ni dah lama... hampir 2 tahun pun, tap...
-
Maafkanlah, jika suami menolak duduk berdekatan asalkan hatinya masih menerima anda. Maafkanlah jika 'jadual ghairahnya' tak sesuai ...
-
Helloooo.... i am back! see u later gaissss
Total Pageviews
Powered by Blogger.

0 comments:
Post a Comment